- מתכוניישן - https://matkonation.com -

בניית מדריך קולינרי לתייר בתל אביב

מאת: דניה ויינר

אתמול חזרתי מ 5 ימים בברצלונה. פעם ראשונה שיצאנו (עודד ואני) לחו"ל בלי הילדים. היה מעולה כמובן! יש לי הרבה מה לספר של על האוכל אבל בקרוב (צריך להכין את כל החומרים). כרגע אני רוצה להרים את הכפפה ולבקש מכם, קוראי מתכוניישן ואוהבי אוכל לעזור לי להכין את המדריך הקולינרי לתייר בתל- אביב.

הרעיון נולד בטיסה חזרה מברצלונה, אמרתי לעצמי שאילו הייתי מגיעה לעיר ונעזרת באיזה פודי מקומי, הייתי נהנת יותר מהאוכל, זה שלא שנסעתי בלי המלצות על מסעדות, פשוט הרגשתי שאני רוצה שמישהו יתן לי יד ויספר לי מה קורה פה בעיר כדי שאני לא אמצע את עצמי כלואה בכלוב התיירות. אז התחלתי לדמיין איזה סיבוב קולינרי הייתי עושה אם היה מגיע אלי תייר שרוצה לחוות את האוכל התל אביבי, ממה הייתי מזהירה אותו, איזה מידע הייתי נותנת לו כדי שיבין את העיר שלי, תושבת תל אביב-יפו.

אז מה אני בעצם רוצה ליצור פה? הפנטזיה היא להכין פוסט בכל שנה שיתפקד כמסמך חובה לכל תייר שמגיע לעיר ורוצה ליהנות מהאוכל המצוין שיש לה להציע. זו משימה שאפתנית ולכן אני צריכה את עזרתכם.

*זכרו, המידע הזה מיועד לתיירים, שימו את עצמכם במקומם, אבודים בעיר חדשה מנסים להבין אותה, את הקצב שלה, את הדינמיקה, את האמת שלה…

להלן כמה כיווני חשיבה:

מה הסיבוב הקולינרי שאתם הייתם עושים לאורח שלכם מחו"ל?

Top 5 –  אילו מסעדות אסור לפספס? לא חייבים מסעדות יוקרה.

באילו אזורים חייבים לאכול כדי להרגיש את העיר?

ממה צריך להזהר? מלכודות תיירים….

אתם מוזמנים להעלות את המחשבות שלכם בתגובות כך נוכל לנהל גם דיון קטן…

אחרי שנאסוף מכם רשמים, נכין את הפוסט הראשון בנושא ונפיץ אותו דרך מתכוניישן באנגלית. אולי בעתיד נכין גם כזה על ירושלים…