- מתכוניישן - https://matkonation.com -

סלט של תחילת הקיץ ותחרות מתכונים עם פרס שווה במיוחד

[1]

אחד בילויים האהובים עלי  זה ללכת לשוק הכרמל, כשיש לי זמן פנוי אני משתדלת לערוך את קניית הירקות שלי שם. יש לי שיטת עבודה מאוד ברורה. אני מתחילה מדרום ועושה טיול במעלה השוק. אני לא קונה שום דבר אלא רק סופגת את השפע ומתחילה להריץ לעצמי בראש מה אני רוצה להכין. כל המתכונים מתחילים להתרוצץ לי במוח ואני מתחילה להתבלבל. כשאני מגיעה למעלה אני עוצרת  ועושה סדר. אני מתחילה לקנות כל מיני דברים מיוחדים שאני לא יכולה למצא ביפו ובסופו של דברר אני תמיד שוכחת את הדברים הבסיסיים, חוזרת הבייתה בלי מלפפונים ועגבניות.

הפעם היה לי כיף במיוחד, כל פירות הקיץ התחילו להופיע, אפרסקים, נקטרינות משמשים ודובדבנים. הסל היה מלא לגמרי כשהגעתי לדוכן הירוקים שלי ושם מצאתי גזרים קטנטנים ומתוקים בצורה מטורפת. כשהגעתי לסטודיו עם כל המצרכים הייתי חייבת להכין לעצמי סלט מכל הטוב הזה.

[2] [3]
[4]

הסלט הכיל את הגזרים כמובן, משמשים סמוקים, עלי רוקט, נענע ולמעלה גבינת ריקוטה כבשים. הרוטב היה בסיסי ביותר, שמן זית, לימון קצת דבש, מלח ופלפל….צילמתי את המרכיבים, הכנתי את הסלט, צילמתי אותו ואח"כ אכלתי צהריים עם חיוך גדול.

 

שבועות בפתח ואנחנו מאמינות שכל קוראי מתכוניישן עומדים להכין מאכלים וקינוחים מדהימים לקראת החג, כאן נכנסת ההזדמנות לערוך תחרות מתכונים! תשלחו לנו במייל צילומים של הדברים שהכנתם + מתכונים.

הפרס בתחרות הוא כזה: המנצח יגיע אלינו לסטודיו עם המנה, נצלם ביחד צילומים מקצועיים ונעלה אותם אצלנו לבלוג יחד עם המתכון.  זו הזדמנות ליום כיף בסטודיו מקצועי לצילום מזון וצילומים איכותיים במיוחד למנות שלכם.

יהיה לנו חג שמח ולבן!