- מתכוניישן - https://matkonation.com -

סדנה חד פעמית לצילום מזון "On Location" בשיתוף עם שוק הנמל בת"א

אנחנו שמחות לספר לכם על שיתוף פעולה בן קורסי מתכוניישן ולבין מרכז הסדנאות של הקיצ'ן מארקט בשוק הנמל [1].

הכל התחיל לפני כמה חודשים כשבוגרי סדנאות מתכוניישן [2] ביקשו להמשיך ולהתנסות בצילום מזון וסטיילינג. חיפשנו לתת לתלמידים חוויה שונה ממה שהם קיבלו במהלך הסדנה שהתקיימה בסטודיו ביפו. החלטנו שצילום מזון במסעדה והתמודדות עם תנאי תאורה ואווירה שונים הם תחום שלא נגענו בו כלל במפגשי הקורס. בפגישה עם עוז משוק הנמל נולדה סדנה מיוחדת בה הצלחנו לבנות קונספט שמדמה במקצת תהליך עבודה של צלם מזון מקצועי שמגיע לתעד מסעדה.

הסדנה מחולקת לכמה שלבים- שלב ראשון, צילום אווירה של דוכני השוק וצילום חומרי גלם נבחרים. שלב שני- צילום תיעודי של המטבח  הפתוח של מסעדת קיצ'ן מארקט. בשלב שלישי- כל תלמיד יקבל לידיו מנה שהוכנה במיוחד עבורו לצילום "קלאסי" כולל סטיילינג, עבודת קומפוזיציה ותאורה. בסוף היום לכל תלמיד תהיה סדרה שתתעד מנה משלב חומרי הגלם שלה, הכנתה במטבח ועד לשלב בו היא חוסלה ( ע"י התלמיד) בצלחת.

כיוון שזו סדנה חד פעמית החלטנו לנהל דיון על העבודות דרך קבוצה שנפתח בפייסבוק בה יוכלו כל התלמידים להעלות את עבודותיהם ולהגיב.

חשוב לנו לציין שהתלמידים אינם מחוייבים לספק צילומים למסעדה.

הכנו לכם רשימה של שאלות שבטח יעלו כשתקרא את הפוסט, אם עדיין יש שאלות נוספות נשמח לענות במייל.

למי הסדנה מתאימה?  לכל מי שעבר סדנת צילום מזון ולכל חובב צילום שיש לו ידע מתקדם בצילום ורוצה להתנסות בצילום תיעודי בתחום המזון.

איזה ציוד צריך? מצלמת רפלקס דיגיטלית, חצובה ורפלקטורים פשוטים מנייר כסף.

למה כדאי להרשם?  כי החוויה בסדנה תנוע בין חוויה צילומית, אסתטית וקולינרית. כי תקבלו כלים לצילום בתנאי אור שונים והכנה של איך מתמודדים כשהתנאים אינם אידיאלים. כי תזכו לצלם מטבח מסעדה אמיתי בזמן שהוא עובד. כי בסוף גם תאכלו קצת…

מתי? כמה? ואיפה? ב 26.1.2012 במתחם שוק הנמל המקורה בת"א בשעה 10 בבוקר , במחיר 460 ש"ח  הסדנה מוגבלת ל 15 אנשים בלבד.

איך נרשמים? ההרשמה מתנהלת דרך שוק הנמל בטלפון 054-5486266   03-5446669

לסיכום….ממש נשמח לראותכם, אלה מכם שאנחנו כבר מכירות מהסדנאות וכמובן לפגוש חובבי צילום מזון חדשים.