אשמח לדבר

דניה 052-6006067
matkonation@gmail.com

Instagram

29 ביולי 2012 מתכוניישן 3 תגובות

מאת: דיאנה לינדר

כשהייתי בתיכון הייתה לי מורה מדהימה לצילום שהצליחה לגרום לי להתאהב במדיום. התשוקה שלי לצילום הייתה כל כך גדולה שבניתי לעצמי חדר חושך בבית ורשמתי את עצמי לקולג' בתחום האמנות, בתקווה להמשיך ולהתפתח בצילום. לאורך הדרך דברים קצת סטו ממסלולם ומצאתי את עצמי מתמחה ביחסים בין לאומיים, עוברת לגור בישראל ועובדת במחקר. כבר חשבתי שאהבתי לצילום תישאר כתחביב בלבד עד שדרך מקצוע הסטיילינג לאוכל הצילום מצא אותי שוב.

דניה, שאחראית על הצילומים המקסימים בבלוג הזה נמצאת בהפוגה מקצועית הודות לסיבה הטובה ביותר שיש, לידת בנה השלישי. לפני הלידה ומתוך ידיעה ברור שההצגה חייבת להמשך היא עשתה לי שיעור מקוצר על המצלמה שלי ונסכה בי את הביטחון שאני יכולה לצלם גם בלעדיה.

אז זהו שלא…

אז מי שלא ממש יודע לצלם פונה לאינסטגרם (וגם מי שכן), שם אפשר למצא תחושת ביטחון מדומה. הצילומים שלי נעטפים במבחר פילטרים ומניפולציות שמאפשרים לי להרגיש סוג של צלמת שוב.

הנה כמה כללי אינסטגרים שאני ביססתי לעצמי במטרה לייצר לי קבוצת עוקבים שמעניין אותם לראות צילומים שלי.

  1. אני מעלה רק צילומים שלדעתי הם באיכות טובה ברמת קומפוזיציה ועניין. אני לא ממש מבינה למה אנשים מעלים צילומים גרועים- זו תוכנת שיתוף, למה לשתף בחומרים גרועים???
  2. בחרתי לעצמי 3 תחומים בהם אני מעלה צילומים- אוכל, עיצוב וטיולים. בניגוד לפייסבוק, שם אני לא מעלה הרבה דברים שקשורים לתחום המקצועי שלי, באינסטרגם אני מרגישה שיש פלטפורמה לחשיפה של עולמי המקצועי (מאחורי הקלעים של ימי צילום, מסעדות שאני אוהבת והמקומות בהם אני מטיילת)
  3. אני משתדלת לא לפרסם יותר מידי צילומים של הבן שלי, זה קשה כי הוא מצטלם כל כך טוב (אני אוביקטיבית מאוד…).

אז אם בא לכם לעקוב אחרי, לראות צילומי מזון מזווית שונה ממה שאתם רגילים לראות בבלוג אתם מוזמנים-

instagram@deannalinder

אשמח לשמוע הערות ולמצא אנשים מעניינים למעקב.

3 תגובות לפוסט “Instagram”

  1. דיאנה הגיב:

    אריאלה- מאוד מעריכה את הדעה שלך- ובל סך הכל אני מסכימה אם הגישה. אבל אני כן מרגישה שיש אוכלוסיה שלא יודעת אך לעשות את הסינון..דיאנה

  2. אני חושבת שהאינסטגרם במקור נועד לצילומי אייפון בלבד ולא לצילומים מקצועיים, יחד עם זאת התפתח משהו אחר לגמרי ויש צלמים שמעלים את מיטב צילומיהם להנאת העוקבים וזה מאוד יפה בעיניי.
    אני קמה בבוקר מאוד מוקדם ובכל יום מתחילה את היום בדפדפוף צבעוני מאיר עיניים.
    אני מסכימה עם דניה שיש צורך לברור, אך מניסיון אני יודעת שכשחיידק השיתוף קיים בך זה לרוב יגיע ע"ח האיכות ומה שבא לידי ביטוי זה שיתוף הרגע והחוויה. לי אין בעיה עם צילומים פחות מושלמים, אולי כי אני לא מצלמת מושלם, עם זאת אני לא אעלה תמונה שלא מספרת איזשהו סיפור (גם אם זה רק לי). בקיצור- נושא רציני לדיון.
    אני נרשמתי !
    🙂
    נשיקות לשתיכן.
    אריאלה

  3. חתולי8 הגיב:

    אני לא מתה על האינסטגרם הזה, אבל יש לי תשובה לשאלה שלך…
    אף אחד לא אומר :"אני מצלם זוועה, בואו נראה את זה לעולם". כל אחד מעלה את מה שהוא יכול. לא כולם מצלמים באותה רמה כמו שלא כולם יוצרים באותה רמה ועדיין, מותר לשתף בכל מה שיוצרים. לא חייבים להסתכל, נכון?

    דניה מגיבה: אני חושבת שכל אחד מייצר אצלו מאגר צילומים יותר טובים ופחות וההערה של דיאנה טמונה בצורך לברור בין איכות העבודות ולפתח מבט יותר ביקורתי על הצילומים של עצמך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *