אשמח לדבר

דניה 052-6006067
matkonation@gmail.com

אובססיית הכלים של דיאנה

9 בינואר 2013 דניה 8 תגובות

מאת: דיאנה לינדר

לפני מספר שבועות הגעתי לצילומים אצל דניה והתחלתי לפרוק את הדברים שלי ליד דלת הסטודיו. פתאום התפנתה חניה מול הדלת ומייד רצתי לתפוס אותה. כשחזרתי, ממש שניה אחרי, הארגז שפרקתי נעלם… אני לא יכולה לתאר לכם את התחושה שהייתה לי, אובדן של ארגז מלא כלים שאספתי לאורך שנים בשווקים ברחבי העולם פשוט נעלם בשנייה. רצתי לשוק הפשפשים לראות אולי מישהו מנסה למכור את הכלים שלי וכלום, נעלם.

בשבועות האחרונים אני חולמת עליו בלילות ומתגעגעת לחפצים שלי. אולי זה קצת מוזר וקיצוני, אבל אני בטוחה שמי מכם שאוסף דברים יכול להבין אותי.

רוב הכלים שאני עובדת איתם הם באמת אוסף פרטי שנבנה בעמל רב אבל לאחרונה, בעקבות שני פרוייקטים חדשים חיפשתי כלים מקרמיקאיות ומצאתי שתיים מדהימות שבזכותן האוכל שצלמנו נראה כל כך טוב.

רציתי לומר להן תודה ולשתף אתכם.

הראשונה היא אירית גולדברג. החנות שלה בשם i Home  ממוקמת בסמטאות הציוריות של יפו העתיקה , הכלים שלה מתאפיינים במונוכרומטיות עם עיטורי תחרה עדינים, כל כלי שונה מהשני .

הקרמיקאית השנייה היא יערה ניר כחלון שהקשר איתה נוצר באופן מפתיע כשחיפשה סטייליסטית לצילומים ומייד נכנסתי לאתר והתאהבתי בעדינות של הכלים שלה וברכות שהם מצליחים לשדר. באותו היום נסעתי שעה וחצי לכל כיוון לפגוש אותה ולאסוף ממנה כלים. יערה מוכרת את הכלים הכמה חניות בארץ (הרשימה נמצאת באתר) ובABC home שהיא חנות הכלים האהובה עלי בניו יורק!

8 תגובות לפוסט “אובססיית הכלים של דיאנה”

  1. Vardit הגיב:

    טוב שהאבדה ברכוש ולא בנפש ….. רכוש ניתן לקנות חדש….

  2. ריקי בירנבוים הגיב:

    עצוב, מתסכל… כל כך מזדהה עם תחושת האבדן. ממש לפני כמה חודשים זה קרה לי באופן ממש דומה. גנבו לי טרולי עם המלמה וציוד (חצובה,פלאש וכו'….). אני בטוחה שהאיסוף מחדש של דברים שאת אוהבת יהיה מתוק ונעים.

  3. יסמין הגיב:

    לא נעים לי לבשר אבל הגעגוע לכלים האבודים וההיזכרות שתלווה בכאב בכל פעם באחד אחר מהם, עוד ישובו ויטרידו את מנוחתך זמן רב בהמשך. לצערי חוויתי משהו דומה (עם תכשיטים עתיקים של דורות של סבתות שעברו במשפחה, עם המון סנטימנטים ורגש) והעניין לא פשוט כלל. בכל פעם נזכרים בפריט אחר שאיננו עוד וחווים מחדש את הצביטה בלב על היעלמותו לתמיד… אבל לפחות הפריטים השונים נצרבים איכשהו בזיכרון ואיתם גם נצרבים הסיפורים שמאחורי כל אחד מהם… ובכך יש נחמה קטנה (-:

  4. אדוה הגיב:

    הכלים האלה באמת נפלאים!
    מה שקרה לך זה סוג של טרגדיה ולגמרי נדרשת תקופת אבל
    נכון שבסוף זה "רק" חפצים ושאלה יהיו הצרות שלנו וכו'
    אבל זה נורמלי ומובן לגמרי שמתגעגעים אליהם וחושבים עליהם וזה צער לגיטימי.

    מאחלת לך איסוף כיפי, נעים והרפתקני של כלים חדשים!

    נ"ב
    זה לא אובססיה!

    1. proflowers coupons הגיב:

      « Le Ramon en question n’a plus rien a nous dire depuis longtemps. » Pas tout-a-fait d’accord. Vous avez employe, vous-meme, le mot filiation, plus haut…

    2. How do these virtual currencies work? What I mean is, how do you earn your first virtual coin? Do you buy the virtual currency/goods with real money?What is the difference between bitcoin and these gaming currencies? I read the article but I do not understand the fundamentals.

  5. לגמרי מבינה אותך…עצוב שכך מיתנהגים אנשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *