- מתכוניישן - https://matkonation.com -

אובססיית הכלים של דיאנה

מאת: דיאנה לינדר

לפני מספר שבועות הגעתי לצילומים אצל דניה והתחלתי לפרוק את הדברים שלי ליד דלת הסטודיו. פתאום התפנתה חניה מול הדלת ומייד רצתי לתפוס אותה. כשחזרתי, ממש שניה אחרי, הארגז שפרקתי נעלם… אני לא יכולה לתאר לכם את התחושה שהייתה לי, אובדן של ארגז מלא כלים שאספתי לאורך שנים בשווקים ברחבי העולם פשוט נעלם בשנייה. רצתי לשוק הפשפשים לראות אולי מישהו מנסה למכור את הכלים שלי וכלום, נעלם.

בשבועות האחרונים אני חולמת עליו בלילות ומתגעגעת לחפצים שלי. אולי זה קצת מוזר וקיצוני, אבל אני בטוחה שמי מכם שאוסף דברים יכול להבין אותי.

רוב הכלים שאני עובדת איתם הם באמת אוסף פרטי שנבנה בעמל רב אבל לאחרונה, בעקבות שני פרוייקטים חדשים חיפשתי כלים מקרמיקאיות ומצאתי שתיים מדהימות שבזכותן האוכל שצלמנו נראה כל כך טוב.

רציתי לומר להן תודה ולשתף אתכם.

הראשונה היא אירית גולדברג. החנות שלה בשם i Home [1]  ממוקמת בסמטאות הציוריות של יפו העתיקה , הכלים שלה מתאפיינים במונוכרומטיות עם עיטורי תחרה עדינים, כל כלי שונה מהשני .

הקרמיקאית השנייה היא יערה ניר כחלון [2] שהקשר איתה נוצר באופן מפתיע כשחיפשה סטייליסטית לצילומים ומייד נכנסתי לאתר והתאהבתי בעדינות של הכלים שלה וברכות שהם מצליחים לשדר. באותו היום נסעתי שעה וחצי לכל כיוון לפגוש אותה ולאסוף ממנה כלים. יערה מוכרת את הכלים הכמה חניות בארץ (הרשימה נמצאת באתר) ובABC home שהיא חנות הכלים האהובה עלי בניו יורק!