- מתכוניישן - https://matkonation.com -

קריספי פסטה

מאת: דניה ויינר

מבחינתי הקיץ התחיל השבוע. החום הגדול התחיל להכות בנו מאוחר השנה וזה קרה בדיוק כשהגדול סיים את הקייטנה והתחלנו לתכנן תוכניות לחופש הגדול. כל התוכניות שלנו כוללות מים או מזגן. סרט, בריכה, רביצה מול הטלויזיה החינוכית (אין לנו כבלים) ולפעמים גם לבוא עם אמא לעבודה בסטודיו לצלם פוסט ליום רביעי.

יש בי צד ששמח לבלות זמן איכות עם הילדים בקיץ ויש לי צד שמאוד חושש. אני תופסת את עצמי כאמא סבלנית אבל ישנם רגעים שאם הייתי רואה את עצמי מצד הייתי מייד מתקשרת לסופר נני לבוא להציל אותנו. קיץ ארוך ואינטנסיבי הוא כר גידול פורה לרגעי איכות נדירים עם הילדים אבל גם נקודות רתיחה לא פשוטות, בקיצור מאחלת לנו בהצלחה!

לפני כמה חודשים ממש במקרה ובלי מחשבה עמוקה הכנסתי לתנור פסטה שנשארה מארוחת הערב של יום לפני. מה שיצא הפך להיות להיט החטיפים האולטימטיבי בבית שלנו. כמעט ביסלי, אבל בלי כל הג'יפה, נשנוש של אחר הצהריים לילדים (וגם להורים). עכשיו בזכות זמן מסך ארוך יותר שיש לילדים בקיץ נזכרתי שוב בקריספי פסטה והחלטתי שזו הזדמנות טובה לספר לכם על המתכון.

טוב, זה לא ממש מתכון.

זה רעיון. רעיון ממש טוב.

המטרה- להפוף פסטה לחטיף

מה צריך? כל פסטה קצרה שיש לכם (אפשר גם מקמח מלא). עם רוטב, בלי רוטב כזו שישבה במקרר או כזו שהכנתם במיוחד.

איך עושים? מחממים תנור ל200 מעלות. מרפדים תבנית בנייר אפייה ומפזרים פסטה בשכבה אחידה. מזליפים מעט שמן זית ומגרדים מעל קצת פרמזן.

מכניסים לתנור ל 35 דקות. מערבבים כפעמיים במהלך האפייה כדי שהפסטה תשחים ותהיה פריכה.

אפשר לקראת סוף האפייה להעביר לגריל ל2 דקות בשביל הפריכות והגוון.

 

מגישים לילדים עם כוס מיץ פטל

או למבוגרים לצד בירה קרה.

שווה שווה שווה.