- מתכוניישן - https://matkonation.com -

המסע שלנו עם טעם יטבתה

דיאנה ואני כל הזמן מדמיינות את פרוייקט החלומות שלנו. אנחנו מנסות להציב לעצמנו יעדים שלא בטוח איך בדיוק נצליח עמוד בהם אבל עצם ההצבה שלהם אי שם בעתיד דוחף אותנו ואת הבלוג קדימה. אחד הדברים שכבר המון זמן רצינו לעשות בבלוג הוא מעין טיול בארץ שבו נעצור בכל מיני פינות ונעשה פיקניק שהוא הפקה מושקעת עם מתכונים וסטיילינג הורס. חלמנו אבל החיים לא הצליחו לאפשר לנו לממש את החלום. עבודה, ילדים והפקות שוטפות לבלוג פשוט דחקו את הרעיון הזה הצידה, עד ש…

לפני כמה חודשים התחיל לקרום עור וגידים שיתוף פעולה ייחודי עם מחלבות יטבתה. במהלך סיעור מוחות על איך ומה העלנו מן האוב את החלום הישן של טיול בארץ עם עצירות לפיקניקים ייחודיים. ביטבתה אהבו את הרעיון ופיתחנו אותו יחד לכדי סדרה של ארבע הפקות.

צפון, דרום מזרח מערב- 4 קצוות הארץ, 4 הפקות סטיילינג משגעות, 4 טיולים עם חברים ומשפחה ו10 מתכונים מדהימים שבכולם השתמשנו בשמנת המתוקה של מחלבת יטבתה.

זו הייתה הזדמנות אדירה להתמסר לפרוייקט אחד גדול, לחלום ולהגשים. לפתח מתכונים, להכין סרטונים וצילומים שמתחו את קצוות שיכולת שלנו. כל אחת בתחומה ויחד כצוות. אז לפני שנתחיל זו הזדמנות לומר תודה.

תודה ורד ואבשה שחולמים איתנו בגדול.

תודה למשפחות ולחברים שהצטרפו למסעות, הצטלמו, טעמו והביעו דעות.

ותודה גדולה למחלבות יטבתה, שנתנו לנו את ההזדמנות, הגב והאמונה.

הטיול הראשון שלנו היה לצפון הרחוק רחוק. היעד- קטיף פירות יער במושב אודם ברמת הגולן.