- מתכוניישן - https://matkonation.com -

טעמים חדשים בכל ערב

בחודשים האחרונים דיאנה ואני עובדות על האחד הפרויקטים המרגשים שיצא לנו לעשות. הכל התחיל מהפוסט שעשינו בבלוג בנושא הטבלה השבועית [1] שעורר בכל ההורים הסובבים אותנו בחיים האמיתיים ובוירטואלים הזדהות והבנה שכולנו באותה סירה ולכולנו קשה להמציא כל ערב מחדש מנות שיתאימו לכל המשפחה.

בקבוצת שטראוס ראו את הפוסט על הטבלה ואת התגובות שלכם. הם הבינו את הצורך הקיים להשקעה נוספת בבניית מתכונים ייחודיים לטבלה כזו והציעו לנו שיתוף פעולה.

כמובן שהתרגשנו מאוד ונעננו לאתגר של פיתוח 20 מתכונים שיתאימו לארוחות ערב משפחתיות באמצע השבוע. לפרוייקט נבנה אתר מיוחד שבו תוכלו לבחור את המנות שאהבתם ולהרכיב לעצמכם את הטבלה השבועית בכל פעם מחדש. תוכלו לשלוח את הטבלה שבחרתם לעצמכם למייל או להדפיס אותה.

מה שעמד לנגד עינינו היה בניית מתכונים שיתאימו לכל המשפחה, לילדים כמובן אבל גם למבוגרים. חילקנו את השבוע כך שכל יום קיבל כותרת והמתכונים הותאמו לסגנון של אותו היום.

יום ראשון הינו ערב קליל– ארוחות קלילות אחרי סוף שבוע עמוס באוכל כבד.

שני, צ'יק צק– ארוחות שמכינים ברגע, בלי הכנות מוקדמות ועם מצרכים שיש לכל אחד בבית.

יום שלישי הוא הערב המושקע שלנו- מנות שידרשו מכם קצת להשקיע בתכנון ובהכנה אבל שוות את המאמץ.

יום רביעי זה היום הכיפי– מנות שהן קלילות, חלקן מתאימות להכנה עם הילדים והתוצרים מעלים חיוך ושמחה לכל המשפחה.

לערב האחרון בשבוע הכנו מנות תחת הכותרת mix&match- הצעות לארוחות ערב שכל אחד בוחר את הטעמים שהוא אוהב על בסיס של מנה אחת.

הטבלה תמשיך להתעדכן בשבועות הקרובים ויתווספו עוד מתכונים לכל ערב.

את כל המנות ניסינו, טעמנו, תיקנו, צילמנו ולחלקן אפילו הכנו סרטון על אופן ההכנה.

האמת היא שהפרוייקט הזה נסגר בשבוע שדיאנה ילדה והטיימינג לא היה מזהיר אבל ההתרגשות שלנו לבנות טבלה כזו לא נתנה למשהו קטן כמו לידה לעצור אותנו.

קודם כל גייסנו את איילת. חברה, בשלנית ודוגמנית ידיים שתעזור לנו (תודה איילת, אוהבות אותך!). התחלנו בפינג פונג רעיונות למתכונים תוך כדי שדיאנה מתמודדת עם תינוק חדש. השיחות שלנו היו מערבולת של רשימת מנות לטבלה ותמיכה לאמא שאינה ישנה. לאחר כשבועיים, איילת ואני נכנסנו למטבח והתחלנו לבשל ולנסות את כל המתכונים שהיו על הנייר, בכל סוף יום דיאנה הגיעה עם הקטנצ'יק לטעימות, ביקורת וקבלת החלטות על איזה מתכונים יכנסו איזה יישארו על נייר בלבד. אחרי כמה שבועות הוא גם הצטרף אלינו לימי הצילום ואנחנו חייבות לומר לו תודה על שעות ארוכות של שינה רגועה!!

לפוסט הזה צירפנו לכם סרטון  עם אחד המתכונים האהובים עלינו- תפוחי אדמה בתנור מערב mix&match. את המתכון המלא תוכלו למצא כאן [2].

בקיצור, אפסיק לקשקש. הנה, הקישור לכל הפרוייקט שתוכלו לראות בעצמכם ולהכין טבלה לשבוע הקרוב. http://teamim-strauss.com/ [3]

תהנו!

<