- מתכוניישן - https://matkonation.com -

סדנת מתכוניישן- המגזין!!

יש רגעים בחיים שגורמים ללב שלנו להתרחב ולגדול מרוב גאווה. זה קורה הרבה פעמים מול הילדים שלנו אפילו על הדברים הקטנים ביותר אבל במסגרת העבודה הרגעים האלה מעטים יותר.

במפגש המסכם של הסדנה האחרונה שלנו הרגשתי שהלב שלי הולך וגדל, הייתי מורה גאה וההרגשה הזו ליוותה אותי עוד כמה ימים אחרי.

במהלך הסדנה התלמידים מקבלים בכל שיעור תרגיל אחר, בכל פעם המתמקדים במטרה אחרת של הלמידה ולמרות שהסדנה רק 6 מפגשים כולם מגיעים לשלב הפרוייקט הסופי עם הרבה יותר ביטחון וידע מהשיעור הראשון. הפעם החלטנו לתת לקבוצה תרגיל שהתחיל כפיקטיבי אך לאור התוצאות המופלאות הפך למציאות.

ואלו היו ההנחיות: דיאנה ואני עורכות של מגזין אוכל ואתם התלמידים אחראים על הצילומים. הנושא של המגזין שלנו הוא חורף (אז עוד חשבו שזה מה שיהיה בחודשי ינואר פברואר…) וכל תלמיד בחר לעסוק בנושא אחר שמתקשר לחורף. הרעיונות נשלחו אלינו למייל ואנחנו עזרנו לכוון אותם כך שיהיה לנו מגזין עשיר ומעניין.

אז אין טוב ממראה עיניים, ולעניות דעתינו קשה להאמין שאלה צילומים של 9 נשים שלמדו צילום מזון בפעם הראשונה.

הנה הקישור : מגזין מתכוניישן – גיליון חורף [1]

לבנות הקורס, היה לנו עונג גדול להעביר איתכן חודש וחצי של יצירתיות, התלהבות והשקעה עצומה. זכינו להכיר כל אחת ואחת ולעזור לכן לפתח את הסגנון האישי שלכן כפי שרואים בצורה ברורה במגזין.

מקוות שגם אתן גאות בתוצאה!

בימים אלה אנחנו עובדות על סדנה סוף שבוע חדשה שתתקיים בחודש מאי באזור הגלבוע- אנחנו מבטיחות 3 ימים מלאים בחוויה חושית של טעמים, צילומים, סטיילינג, והרבה אוכל טוב! הפרטים המלאים בקרוב בבלוג ובעמוד הפייסבוק [2]

דבר אחרון ולא פחות חשוב, לא היינו יכולות להרים את הפרוייקט הזה בלי עזרתה המדהימה של מעצבת הגרפית מיכל סדובניק שלקחה את העבודות שלכן והפכה אותן לפרוייקט מהמם אחד.

תודה מיכל!!