אשמח לדבר

דניה 052-6006067
matkonation@gmail.com

סדנת סוף שבוע- מהאדמה לעדשה!

12 במרץ 2014 דניה ללא תגובות

hilla farm

מתוך הפעילות הענפה של דיאנה ושלי בבלוג אני יכולה לומר שסדנאות הצילום שאנחנו מעבירות מסבות לנו את ההנאה הגדולה ביותר ולכן אנחנו כל הזמן משקיעות מחשבה וזמן בפיתוח הקורסים ובניית סדנאות חדשות.

סדנת צילום בנצרת

בשנה שעברה העברנו סדנת סוף שבוע בנצרת. זו הייתה אחת החוויות החזקות שעברנו וחודשים אח״כ עוד דיברנו עליה. לא ציפינו להנות כל כך, לא ציפינו להתחבר לאנשים ולהרגיש שאנחנו לא רק מלמדות אלא גם מבלות!! הפעם החלטנו לבנות סוף שבוע מעט שונה אבל לא פחות איכותית.

אז הנה הפרטים על הסדנה החדשה, קראנו לה- מהאדמה לעדשה.

הסדנה תתקיים בחוות הילה שלמרגלות הגלבוע– מקום מופלא שמארח קבוצות וסדנאות. הדרך הטובה ביותר לתאר כמה המקום הזה מושלם הוא שדיאנה לא הצליחה למצא אפילו דבר עיצובי אחד שהיא הייתה עושה אחרת- ולדיאנה יש דעות מאוד נחרצות לגבי עיצוב!! בקיצור, כנסו לאתר שלהם ותראו, אין טוב ממראה עיניים.

חוות הילה

שלושת הימים של הסדנה יפגישו את המשתתפים עם צילום מזון מחוץ לכתלי הסטודיו. נלמד להשתמש באור טבעי בחוץ, לשלוט עליו ולספר את הסיפור של המקום בו אנו מצלמים. נלמד איך לעשות סטיילינג שמתכתב עם הסביבה הטבעית. נלמד צילום מזון תיעודי בסיור בחווה אורגנית והדובדבן שבקצפת- סיור וסדנה שנתפרה במיוחד עבורנו עם אורי מאיר צ׳יזיק שמתמחה בבישול מקומי.

הסדנה הזו נבנתה לאנשים שאוהבים טבע, אוכל, וצילום שלושה תחביבים שהולכים טוב יחד! הפעם הסדנה מתאימה גם לאנשים שאין להם ידע וניסיון בצילום וגם לצלמים חובבים. כל אחד יקבל הנחיות ע"פ הידע והניסיון שלו.

בין צילום לצילום, אנחנו מבטיחות הרבה אוכל טוב, שקט ורוגע!!

 

הנה קצת פרטים טכניים:

תאריכים: 1-3 למאי (חמישי הגעה אחר הצהריים עד שבת בערב)

מספר משתתפים: מוגבל ל-20 .

ציוד לסדנה: עדיף מצלמת רפלקס דיגיטלית אך גם פשוטה יותר אפשרית.

 

לפרטים נוספים, הרשמה ושאלות ניתן לפנות אלינו במייל: matkonation@gmail.com

או בטלפון: דניה- 052-6006067

דיאנה- 052-5375345

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדיין רעבים? קבלו עוד רעיונות...

מכירת אביב!!

נפתחה ההרשמה לקורס מתכוניישן 7

מתכון לצילום מזון