אשמח לדבר

דניה 052-6006067
matkonation@gmail.com

סיור הכנה לקראת הסדנה שלנו- מהאדמה לעדשה

30 במרץ 2014 דניה ללא תגובות

יום חמישי בבוקר, דיאנה ואני נפגשות ביפו ובהתרגשות גדולה יוצאות ליום סיור נוסף בצפון כהכנה לקראת סדנת סוף השבוע שלנו! אחרי שבוע של ימי צילום בסטודיו אנחנו בהיי לקראת היציאה מהעיר, תחנה ראשונה- פגישה וארוחת בוקר עם אורי מאיר צ׳יזיק.

צ׳יזיק1

אורי הולך להעביר סדנה ביום שישי בבוקר ואנחנו נפגשנו כדי לחשוב יחד איך לתפור משהו ייחודי לקבוצה שיצליח לחבר בין כל תחומי העניין של הסדנה. תוך כדי אכילת חביתת סרפדים (שאורי ליקט בדיוק כשהגענו) בנינו סדנה שתהיה גם מעשירה בהמון ידע שיש לצ׳יזיק לתת, גם טעימה כי אורי הולך לבשל לנו ארוחת שטח בהרי הגלבוע וגם מלאה בצילום וסטיילינג כי דיאנה הולכת להביא איתה את מיטב האביזרים שלה כדי שאתם תוכלו לבנות צילומים שמשלבים בין טבע לאוכל.

 שרה

אחרי שנפרדנו מאורי נסענו לפגוש ולטעום ממטעמיה של שרה במושב רחוב. שרה ובעלה מארחים אצלם בבית קבוצת לארוחות צהריים וערב. מגיעים אליה מכל הארץ, אפילו נשיא המדינה אכל אצלה במטבח. אנחנו הגענו רבע שעה לפני קבוצה של 35 איש ושרה הגישה לנו טעימות מאוכל שבישלה. מה אני יכולה לומר? שמעון פרס יודע איפה כדאי לאכול…מרק קובה מופלא, עלי גפן ממולאים, חמין ולפחות 10 סוגי סלטים על השולחן. הכל היה נהדר! מיד סגרנו איתה שנגיע אליהם לארוחת ערב בגינה עם כל הקבוצה של הסדנה.

 

_MG_0313

ירקות-5

מפוצצות מאוכל ועם רצון עז להניח את הראש לשנת צהריים המשכנו בדרכנו לתחנה האחרונה בסיבוב הצפוני שלנו- חווה אורגנית קולות מהאדמה. כבר יצא לי לבקר בלא מעט חוות אורגניות אבל כולן היו באזור המרכז לא היו לי ציפיות גבוהות מידי אבל ברגע שהחננו את הרכב הבנו שבחווה הזו יש משהו מיוחד. צילמתי כל כך הרבה במקום, קניתי כמות עצומה של ירקות הביתה שאני חושבת שהצילומים חזקים יותר ממילים. רק אספר לכם, שבשבת בבוקר נגיע כל הקבוצה לחווה לצילומים של החווה עצמה וכל מה שיהיה לה להציע בעונה.

ירקות-6

אז מה אני מנסה להגיד לכם עם כל זה? ברור שכדאי לכם להרשם לסדנה!! הולך להיות כל כך כיף, הולך להיות מעשיר, מלמד, וכמובן טעים!! אנחנו יכולות להבטיח לכם סוף שבוע מפנק שבו תלמדו המון על צילום וסטיילינג, תתחברו לצד היצירתי שלכם, תכירו אנשים מעניינים ולבסוף גם יהיו לכם צילומים נהדרים מכל החוויה.

 

פרטים, פרטים פרטים!

מיקום: חוות הילה- מקום משגע כנסו לאתר ותראו בעצמכם!!

מתי: 1-3 למאי, הגעה עצמית בחמישי בשעה 17:00. סיום בשבת בסביבות 16:00.

ציוד: יש להגיע עם מצלמה (עדיף רפלקס אבל אם אין תבדקו איתי לפני כדי שנוודא שהיא מתאימה)

אם יש חצובה אז מה טוב!

למי מתאים: כל מי שרוצה להתפנק בסוף שבוע עם ערך מוסף בתחום הצילום והסטיילינג. לא חייבים ידע מוקדם בצילום מזון.

מספר המקומות מוגבל, אז אם אתם בעניין אל תחכו, ההרשמה נסגרת עוד שבועיים!

מחיר: עלות הסדנה 2150 ש״ח והיא כוללת הכל!!! לינה, ארוחות וסדנאות!

 

להרשמה ניתן לפנות אלינו במייל לmatkonation@gmail.com

אם יש שאלות נותן להתקשר לדניה 052-6006067

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדיין רעבים? קבלו עוד רעיונות...