- מתכוניישן - https://matkonation.com -

מכירת אביב!!

אני אוהבת להיפטר מדברים, למלא שקיות בדברים שלא נעשה בהם שימוש, לפנות מקום במדפים ולא לצבור כמויות של רכוש.

אנחנו גרים בבית קטן בלי מרפסת או מחסן וכשרק עברנו (מבית גדול עם גינה ומחסן…) לא הבנתי איך נסתדר, איפה נשים את כל הדברים שלנו, איפה נאגור??

אז התחלתי במלאכת הסינון, צמצמתי את הדברים שיש לנו בבית  מכלי מטבח ועד צעצועים לילדים ונהנתי!!

החוק אומר ככה-  אם לא נגעת, לבשת, שיחקת, בישלת במשהו יותר משנה אז אפשר לזרוק אותו.

פסח זה ה- זמן לניקוי (גם ניקוי פנימי בתכנון אצלי אבל זה הרבה יותר קשה). אני לא דתייה ולא מקפידה על ניקיון פסח כהלכתו אבל כן מנצלת את התקופה הזו לסדר והתחדשות.

כבר 12 שנה שאני צלמת מזון וכבר 7 שנים שדיאנה סטייליסטית. זה בעצם אומר שאם משכללים את הנתונים, אנחנו אוספות כלים כבר 19 שנה!! כל טיול בחו"ל מחייב סיבוב בשוק פשפשים ובחנויות כלים, כל מציאה הופכת להתכתבות מרגשת ושליחת תמונות אחת לשנייה. העובדה שאני צריכה לחצות כל יום את שוק הפשפשים כדי להגיע לסטודיו גם מייצרת עומס על המדפים וחור בכיס…בשנה האחרונה אני משתדלת לבחור נתיב אחר כי כבר אין מקום!

הסטודיו שלי הפך למחסן, יש בו ארונות, ארגזים, מדפים מלאים בכלים, יש בו איזה 10 שולחנות ושקים מלאים בטקסטילים וארון שלם מלא בספרי בישול שכבר מתפקע. כל זה עוד לפני שאני בכלל מספרת לכם על המחסן שיש לדיאנה בבית!!!

אז החלטנו לעשות מכירה!

מה זה אומר? פתחנו ארגזים, עברנו על כל הדברים  שיש לנו, שאלנו את עצמנו במה אנחנו משתמשות? מה כבר נמאס? ובמה כבר שנה שלא נגענו? הצלחנו לאסוף מבחר יפה של דברים שמייצגים שנים של יצירה ועבודה משותפת והחלטנו שזו הזדמנות לחלוק את כל הטוב הזה איתכם- קוראי מתכוניישן.

כשהתחלנו לדמיין את יום המכירה הגענו להחלטה שחייבים שיהיה גם אוכל- כי אי אפשר למכור כלים לצילום אוכל בלי איזה עוגה לשבת לא?

אז פנינו לנטלי לוין, הלא היא עוגיונט [1]. קולגה, חברה ואחת הבחורות הכי מוכשרות שיש וביקשנו ממנה להצטרף אלינו והיא הסכימה!!!  נטלי תמכור לכם ממיטב העוגות שיש לה בארסנל כדי שתוכלו להתמלא בפחמימות לפני תחילת הפסח!

כחלק מתהליך הסדר והאיסוף החלטנו לייצר צילומים ישקפו קצת ממה שהולך להיות במכירה.

יעל צחור, סטודנטית מ ו כ ש ר ת  ממכללת הדסה כבר כמה חודשים משמשת לדיאנה ולי כאסיסטנטית פעם בשבוע כחלק מהסטאז' שהיא צריכה לעשות ללימודים. במאמר מוסגר אגיד שמעולם לא הייתה לי אסיסטנטית, שנים עבדתי בלי תקציב לכך וכבר למדתי לעבוד לבד. לקח לי כמה שבועות טובים להבין איך אני יכולה להפעיל את יעל ולתת לה לעזור לנו בימי צילום. אני חושבת ששיא היכולת שלי לשחרר הגיעה ביום שארגנו את הדברים למכירה.

תרשים הזרימה עבד ככה- אני עשיתי סדר, כל כלי עבר אישור של דיאנה להכנס לערמת הדברים שמוכרים ומשם עבר לידיים המיומנות של יעל שצילמה את הכלים והבדים ולבסוף גם חיברה  את הצילום שלה לשלנו ויצרה קולאז'ים הורסים.

אז שתדעו- כל מה שיש בצילומי הכלים והבדים יהיה במכירה, כל הדברים יהיו בטווח מחירים של עד 50 שקלים! והכל ילווה במוזיקה טובה, אווירה כיפית ואנרגיה של התחדשות!

ספרו לנו בתגובות אם אתם מגיעים ומה הכי בא לכם למצא אצלנו כדי לשדרג את האוסף האישי שלכם!!

קצת פרטים טכניים:

המכירה תתקיים ביום שישי ה 27.3.15 ברחוב בן גמליאל 8 יפו (קומת קרקע).

בין השעות 10:00-16:00 (בבקשה אל תגיעו לפני כי אנחנו נהיה בהתארגנויות).

המכירה במזומן בלבד!

נתראה בשישי הבא!!