- מתכוניישן - https://matkonation.com -

סיכום הסדנה בשוק הנמל ותאריכי קורס מתכוניישן 5!

בשבוע שעבר קיימנו את המפגש המסכם של קורס מתכוניישן ביום שני בערב וביום חמישי כבר נפגשנו חלקנו לסדנה החד פעמית בשוק הנמל בת"א. היה שבוע עמוס אך מרגש.

רצינו להביא כמה צילומים שיוכלו להמחיש לכם מה היה בסדנת הנמל, הן ברמת תוצאות התלמידים והן מאחורי הקלעים. מעבר לזה זו הזדמנות להזמין את כל מי שצילום מזון מעניין אותו להכנס לעמוד החדש בבלוג [1] בו אנו מפרטות על מגוון הסדנאות שאנחנו עושות.

צילמה: מאיה מרום

בנימה יותר אישית רצינו לומר תודה לכל התלמידים שיצא לנו לפגוש לאורך השנה וחצי האחרונות ואת חלקם הזדמן לנו לראות שוב בסדנה בנמל, אין סיפוק גדול יותר ממפגשים מחודשים עם אנשים שיש להם אהבה לצילום ואוכל כמו שלנו יש. הסדנה הזו אפשרה לנו כמורות לגעת בכמה תחומי צילום מזון וסטיילינג בתוך 4 שעות וסיפקה חוויה צילומית, אסתטית וקולינרית (כי בסוף התיישבנו גם לאכול יחד…), היה מדהים!

בשיתוף עם עוז מהשוק יש תוכניות לקיים סדנאות נוספות ונשמח לשמוע אם זה מעניין אתכם לקראת ההרשמה לסדנאות הבאות.

סדרת הצילומים של אלכס שניטמן המתארים מנת שקשוקה פירות ים משלב חומרי הגלם ועד המנה הסופית

מנת התותים של חן שוקרון ומנת הפולטנה עם ארטישוקים ופירות ים של ענבל דה פז

פולנטה פירות ים של עידן אדלר

למעלה: סלט עגבניות של קרן ביטון ומזוית אחרת אותו סלט של רחלי אוחיון

כל הצילומים צולמו במסעדת הקיצ'ן מארקט [2] שממוקמת בקומה העליונה של שוק הנמל, תודה רבה על הסבלנות! ותודה לעוז תלם על הארגון והחזון.

ומעניין לעניין באותו עניין….

קורס מתכוניישן מספר 5 יפתח בתאריך 19.3 בערב יום שני, המפגשים המעשיים יתקיימו בימי ראשון בבוקר בין השעות 10:00-13:00. לפרטים נוספים אפשר להכנס לעמוד הסדנאות.

הנה טעימה קטנה מעבודות שנעשו בקורס מתכוניישן 4

למעלה בכיוון השעון: צילה ברניס, רבקה לב, ענבל דה פז, אלכס ודנה שניטמן