- מתכוניישן - https://matkonation.com -

סיור טעימות בנצרת

העיר נצרת, נראית למבקר המזדמן כמקום רועש, עמוס ופקוק אך כל מי שהקדיש לה כמה שעות של שיטוט ברחובות גילה שהמעטפת הרועשת אינה המהות, נצרת היא עיר עשירה בתרבות, באנשים חמים ובהמון המון אוכל טוב!

ההתאהבות שלנו בנצרת החלה לפני מספר שנים עם סדנת סוף שבוע שערכנו בעיר [1], מאז אנחנו מפלרטטות איתה דרך פרוייקטים שונים כמו הספר ״בלדי״ [2] שדניה צילמה בעיר במשך שנה, סיורים שדיאנה ערכה לחברים וסופי שבוע של אסקפיזם מהיומיום. [3]

בכל פעם שאנחנו מגיעות לעיר עולה בנו התרגשות, מיצי הקיבה מתחילים לבעבע ואנחנו מתחילות לשוטט בה בחיוך גדול ופה מלא!! לטעמנו הכוח הקולינרי של העיר לא נמצא בהכרח במסעדות, אותנו מרגש למצא חומרי גלם עונתיים, חמוצים ולבנה ביתיים בחנות הירקות, מאפים עם זעתר טרי וגבינת גי׳בנה, תבלינים ייחודיים, קפה שחור עם הל וכנאפה חמה לקינוח. שיטוט וטעימות- ככה אנחנו אוהבות לאכול בנצרת.

נצרת חקוקה בליבנו וקיבתנו. אנחנו מכירות את הטעמים והאנשים, את המקומות המפורסמים והפינות הנסתרות. מהממתקים הנהדרים ועד דוכן פלפל קטנטן בסמטאות העיר העתיקה ואת כל הטוב הזה אנחנו רוצות לחלוק איתכם.

המטרה של הסיור היא לאפשר לכם להכיר ולהתאהב בעיר דרך אוכל רחוב, דרך הטעמים ואנשים. להצליח לראות מעבר לעומס והרעש שחווים במבט ראשון ולהעמיק את ההיכרות עם המטבח הערבי המופלא!

אנחנו יכולות להבטיח לכם שתחזרו הביתה עם בטן עגלגלה, שקיות עמוסות חומרי גלם משובחים וצילומים כדי להשוויץ בכל הטוב הזה.

הסיורים מתקיימים בימי שישי בין השעות 10:00 עד 14:00 והוא מתאים לכולם, אין צורך בציוד מיוחד או ידע בצילום, גם בסמארטפון אפשר להוציא צילומים נהדרים!

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון :

דניה 052-6006067

דיאנה- 052-5375345