- מתכוניישן - https://matkonation.com -

מתחביב למוצר- האיורים שלי אצלכם בבית

לפני כמה שנים בשיאו של משבר זהות עמוק הלכתי להתייעץ עם מתקשרת. אולי מישהי חיצונית שיש לה מידע מעולמות אחרים תוכל לעשות לי קצת סדר בנשמה. הייעוץ הזה היה רגע מאוד משמעותי בחיים שלי. הוא הפיל לא מעט אסימונים על החיים שלי. הוא דחף אותנו לעזוב את יפו, הוא חיזק את הקשר הזוגי שלי והוא העמיד באור חדש קשרים ומערכות יחסים שהיו לי.

אחד הדברים שהיא אמרה לי שהרגשתי שהיו ממש לא נכונים ולא רלוונטיים היה שאני ממש לא רק צלמת אוכל. היא הסתכלה עלי ואמרה שהיא לא רואה שזה כל מה שאני עושה. אמרתי לה שזה לגמרי מה שמגדיר אותי, שכל חיי אני צלמת ואין דבר אחר שאני רוצה לעסוק בו. בלב אמרתי לעצמי שאולי היא לא כזו חדה כמו שאמרו לי.

היום, במבט לאחור אני מבינה כמה הדברים שאמרה היו מדוייקים. אני עדיין לא הייתי בהבנה שאני הולכת לשנות ולעצב מחדש את מה שמגדיר אותי כאדם וכיוצרת.

לפני כמעט שנה דלת חדשה נפתחה בפני ונכנסתי. 

סתם רציתי להציץ לראות מה יש בחדר הזה של ציור בצבעי מים.

לא התכוונתי להשאר כי בראש הייתה לי מן ידיעה שאין לי כישרון לציור.

נכנסתי בדלת לביקור קצר ופשוט לא יכולתי לצאת. המרחב הזה שאב אותי פנימה, מילא את ימי ביצירתיות שלא הכרתי, הכניס לי שקט ושלווה. 

בכל פעם שהתיישבתי לצייר בחרתי בעצמי במקום במנהלות הבית. 

״את כל היום מציירת ואין מה לאכול״ 

״אולי במקום לצייר עוגיות תכיני לנו משהו מתוק״

הבנים התרגלו שאני ממלאה את הזמן הפנוי שלי במטבח אבל אני דווקא חיפשתי להימלט מהאוטומט הזה. אני רציתי לעשות משהו לעצמי.

כל הזמן ציירתי, כמעט כל יום. ניסיתי כל מיני טכניקות, רכשתי עוד סדנאות דיגיטליות על צבעי מים ופשוט ציירתי להנאתי. כל פעם שסיימתי הייתי מופתעת.

עד לפני 3 חודשים הציור היה תחביב. לא ידעתי לאן זה יתקדם ומה יקרה איתו ופשוט נהנתי.

בפגישה עם קרן שביט, הבאתי לה לראות קצת עבודות והיא אמרה שלי שיש כאן משהו אמיתי שאני יכולה לנוע איתו קדימה. שהוא מספיק טוב כדי למכור. ידעתי שקרן תגיד לי את האמת, גם אם היא לא נעימה והמילים שלה נתנו לי הדחיפה שהייתי צריכה.

באותו שבוע נרשמתי כאמנית לאירוע אמנות במושבה שמתקיים כבר 20 שנה בפרדס חנה-כרכור. היו לי שלושה חודשים להבין מה אני הולכת לעשות, לצייר בצורה הרבה יותר רצינית ומקצועית ולהניע את הדבר החדש הזה קדימה.

הציורים שלי פתאום תפסו כיוון יותר אישי, מצאתי את הסגנון שלי. בחרתי מתכונים מתוך מתכוניישן ואיירתי אותם. הלכתי לירקן ולאחר מכן ציירתי קולורבי או שומר. 

כשאני מסתכלת עכשיו על כל מה שיצרתי עבור הארוע הזה אני בהתרגשות שלא הכרתי כבר שנים רבות. 

הדפסי האיורים בגדלים שונים מוכנים ועטופים, קופסאת מתכונים מאויירת עם המתכונים האהובים עלי בבלוג היא התגשמות של חלום, הכנתי גם גלויות קטנות של האיורים למי שרק רוצה מזכרת או כרטיס ברכה ייחודי, ובין כל הדברים האלו גם בניתי אתר חדש למכירה שיעלה מייד אחרי הארוע (אעדכן כמובן כאן בבלוג ברגע שיהיה מוכן).

אני לא ממש ישנה, הראש עובד, המחשבות לא מפסיקות. יש חלץ אבל הוא טוב, מרגש.

אז אני מחכה לכם, רוצה לראות פנים מוכרות וחדשות ולשתף אתכם ביצירה החדשה שלי בארוע.

קצת פרטים טכניים:

הארוע יתקיים בסוף שבוע הבא 7-8-9/4 ברחבי פרדס חנה כרכור. ישנם מתחמים המרכזים כמה אמנים יחד וישנם המון סטודיואים פתוחים שבהם אמנים מחכים לכם לבוא ולהציץ פניה לעולם היצירה שלהם. קחו לעמכם יום שלם של שיטוט מרגש באזור שלנו שכולו אמנות ואוכל טוב! יש אתר עם כל הפרטים על אמנים ומפה להורדה

www.pardesart.co.il [1]

אני מחכה לכם במתחם של אמניות שנקרא ״הראשונות״ הוא ממוקם על פינת רחוב הראשונים ותרפ״ט.

שימו בוייז תרפ״ט 13 פרדס חנה.

https://fb.me/e/2jlAeFXQb [2]– זה עמוד הארוע שלנו בפייסבוק.

יש לנו מתחם שווה מאוד עם אוסף של נשים מוכשרות בטירוף. המתחם ממוקם בביתה של אמנית קרמיקה וחברה טובה ליאת שרון שמכינה כבר שנים כלי לבבות מופלאים.

יעל מכינה לארוע טרריומים כדי זכוכית בכל מיני גדלים עם צמחים, קסם יוצרת אמנות מקרמה מטורפת, סמדר צורפת תכשיטים עדינים ויחודיים, טל רוקחת קוסמטיקה טבעית ומוראג פותחת דוכן אוכל מהמם של סנדביץ הרניג משוגע וממרחים מיוחדים עם קרפים של כומסת- בכל זאת פרדס חנה…

מחכה לכם!