אשמח לדבר

דניה 052-6006067
matkonation@gmail.com

שוק איכרים בלוס אנג'לס

8 במאי 2011 מתכוניישן תגובה אחת

מאת: דיאנה לינדר

אני מודה, אני מאוד אוהבת קניות. אני חושבת שאני יכולה לומר בביטחון שתמיד הייתי כזו. לאחרונה חזרתי מהנסיעה השנתית שלי להורים בלוס אנג'לס והחלטתי שאני חייבת לשתף אתכם שהייתה לי במרכז קניות שנקרא "גרוב".

הייתה לי משימה לאסוף שמלה לחתונה של חברה הכי טובה שלי אבל עד שהגעתי ליעד היו כל כך הרבה מהחנויות האהובות עלי שהכנתי לי בראש מפה של תחנות שאני חייבת לעבור בהן- Pottery Barn Kids, Anthropology and obviously Nordstrom.

אחרי שאספתי את השמלה ביחד עם אמא שלי והקטנצ'יק הרגשנו ממש רעבות והחלטנו לקפוץ לשוק האיכרים שנמצא ממש בצמוד למרכז הקניות. ברגע שהגענו הבנתי שהאהבה שלי לאוכל ניצחה את האהבה שלי לקניות כי מאותו הרגע שכחתי מהחניות שבקניון.

זה שוק האיכרים המקורי של לוס אנג'לס ואפשר ממש להרגיש שהוא קפא בזמן. השוק נחנך ב 1934 ואפשר למצא בו דוכנים שלא השתנו מאז, זהו אחד המקומות הבודדים בעיר בהם אפשר לומר שההיסטוריה ניצחה את הקדמה. הדוכן הראשון שראיתי היה של דגים ופירות ים טריים, מכרו שם אויסטרים ב 1.49$ לחתיכה…מיד הזמנתי אחד כמנה ראשונה. משם היינו צריכות להחליט איפה לאכול משהו יותר רציני. ההתלבטות הייתה בין דוכן לאוכל מקסיקני לבין דוכן לאוכל אסיאתי. כדי להצליח לטעום כמה שיותר החלטנו להתפצל, אמא הלכה על מקסיקני ואני (כמה מפתיע…) אסיאתי. הזמנתי מנה אינדונזית של בקר בקארי אדום עם מלפפונים כבושים ואורז שהזכירה לי את האוכל שאכלתי בארץ המקור.

החום הכבד דחף אותנו לאכול גלידה לקינוח למרות שמאוד התפתינו לקנות עוגייה בגודל של פריסבי באחת המאפיות.

בשלב מסויים השארתי את אמא שלי עם הקטן ויצאתי לסיבוב צילומי כדי שיהיה לי מה מהראות לכם. נראה לי שבפעם הבאה דניה תצטרך להצטרף אלי…

אז אם אתם חובבי אוכל ונמצאים בלוס אנג'לס זה המקום בשבילכם.

The Original Los Angeles Farmers Market

6333 West 3rd Street, Los Angeles, CA 90036

Monday – Friday: 9 am to 9 pm
Saturday: 9 am to 8 pm
Sunday: 10 am – 7 pm

Mexican food– Loteria grill

South East Asian curry– Singapore's banana leaf

Ice cream parlor-Bennets

 

תגובה אחת לפוסט “שוק איכרים בלוס אנג'לס”

  1. שוק איכרים הוא דבר שבכל פעם מחדש מרגש אותי.
    משהו באוויר הוא שגורם לי לחוש זאת.
    לכל ארץ שאני מגיעה אני מחפשת את שוק האיכרים עוד לפני חנויות המאפים והמתוקים, כי באמת זה החיבור האמיתי למקום.
    יופי של פוסט.
    נשיקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *