אשמח לדבר

דניה 052-6006067
matkonation@gmail.com

Top 5 -המתוקים האהובים ביותר של מתכוניישן

26 ביוני 2012 מתכוניישן 8 תגובות

כבר הרבה זמן אנחנו רוצות לרכז את חמשת המתכונים הטובים ביותר שפרסמנו בבלוג מאז הקמתו. עכשיו שדניה בחופשת לידה זו הזדמנות להסתכל קצת אחורה ולרכז עבורכם כמה מהמתכונים האהובים.

במקום ראשון ללא מתחרים צמודים נמצאת עוגת הגזר המושלמת. מאז שהיא פורסמה בפברואר 2010 היא מככבת במילות החיפוש בבלוג ובתגובות הנלהבות. בלי שציפינו היא הכוכבת הבלתי מעורערת שלנו!!

במקום שני מככבת עוגת שמרים קינמון וסוכר חום. לכאורה אין בה משהוא מיוחד, רק לכאורה. באנגלית העוגה נקראת Pull Apart Bread וכשמה כן היא. פרוסות צמודות שנאפות יחד ויוצרות מרקמים שונים. פריכות בקצוות ורכות אלוהית במרכז העוגה. הסיבה שאנחנו כל כך אוהבות אותה נובעת מהשילוב של טעמים קלאסים (אפילו קצת בנאליים) עם מבנה ייחודי ומקורי.

במקום השלישי נמצאת אהובתה הנצחית של דניה- עוגת תמרים. עוגה שהיא קונצנזוס. 10 דקות עבודה והתוצאה- עשירה, לחה ובאופן מפתיע לא עתירה בחמאה (רק 60 גר'!!). היא הבחירה הקבועה לבחושה של שבת או כשצריך להכין עוגה מהירה בלי מרכיבים אקזוטיים. העוגה הזאת כל כך טובה שאפשר לומר שהיא סלב- התפרסמה אצל קרין גורן ב"סודות מתוקים" (עם שינויים קלים) ואצל שי לי אנג'ל בספר "חגים".

;

במקום רביעי- עוגיות שוקולד צ'יפס. עוגיות קלאסיות עם אלפי מתכונים ברשת. לכל אחד יש את המתכון שלו, אנחנו מזמינות אתכם לאמץ את שלנו. העוגיות יוצאות פריכות בשוליים ורכות במרכזן. הקפידו להשתמש בשוקולד מריר אמיתי ולא בפיצפוצי שוקולד, זה עושה את כל ההבדל.

במקום החמישי המכובד לאוהבי השוקולד, לרגישים לגלוטן למקפידים בפסח ובעצם לכל מי שאוהב מתוקים- עוגת שוקולד ללא קמח. עוגה עשירה מאוד שקשה להפסיק ליישר. אנחנו אוהבות להגיש אותה בארוחות שחיתות חגיגיות עם מעט קצפת לא ממותקת. מושלם!!

8 תגובות לפוסט “Top 5 -המתוקים האהובים ביותר של מתכוניישן”

  1. אורטל הגיב:

    אפשר להכן את העוגה עם גזרים אם "קמטים", כאלה שלא הכי טריים?

    1. דניה הגיב:

      אני לא ממליצה. גזרים שאינם טריים מפתחים מרירות שלא תתרום לעוגה…

  2. דיאנה הגיב:

    אריאלה, בניגוד לדניה, הריון ממש, אבל ממש לא מחמיא לי. יכולה להבין אותך. כיף היה לראות אותך שוב. Xo

  3. הנה עזבתי את הסמארטפון ועברתי למחשב .
    🙂
    אני רק רציתי לומר לשתיכן שאני מאוד אוהבת אתכן.
    שמחתי לפגוש אתכן אתמול. דיאנה- סורי שלא זיהיתי אותך, את פשוט נראית מדהים (בפעם האחרונה שנפגשנו זה היה שנייה ורבע לפני הלידה ונראית לחלוטין אחרת).
    והנה עוד הזדמנות לומר שאתן מדהימות ועושות עבודה נדירה.
    אני בעדכן.
    חיבוק גדול גדול
    אריאלה

  4. אני לא אדם של מתוקים, אבל עוגת הגזר קורצת לי…

    יופי של רשומת ריכוז.

    אני מציעה דירוג דומה של לא-מתוקים. יכול להיות מעניין. את הצ'ילי קון קרנה שלכן אנחנו טורפים בששון רב.

    1. מתכוניישן הגיב:

      הי סיגל,
      את צודקת, פוסט מלוחים בדרך….אגב, גם אצלי הצ'ילי מככב כבר כמה שבועות.
      דניה

  5. carmoosh הגיב:

    הכל נראה טעים, עוד לא ניסיתי את המתכונים האלו, אבל בהתחשב בהצלחה של המתכונים שכן ניסיתי מהבלוג ,אין ספק שהם שווים הכנה\ביס וכו 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *